
Sempio je osnovan 1946. godine, a njegovo ime je najstariji registrovani brend u Koreji. Kompanija se od početka posvetila proizvodnji fermentisanih prehrambenih proizvoda – uglavnom sosova na bazi soje – koji su neophodni u oblasti korejske kuhinje. Kvalitet i ukus proizvoda su ono što je steklo reputaciju kao brend broj jedan u zemlji.
Ostajući vjeran filozofiji svog osnivača, „nikada neću proizvoditi ili prodavati proizvode koje moja porodica ne bi jela“, Sempio stavlja poseban naglasak na bezbjednost i zdravlje hrane. Ovo je dovelo Sempio do brojnih sertifikata kvaliteta i bezbjednosti, od kojih se većina prvi put kvalifikovala u ovoj oblasti.
Sempio nastoji da doprinese boljim vrijednostima ukusnijem i zdravijem načinu života. Zbog toga je kompanija osnovala prvi korejski centar za istraživanje i razvoj koji je specijalizovan za fermentaciju i aktivno sarađuje sa uticajnim profesionalcima u ovoj oblasti.
Na međunarodnom nivou izvoze u više od 76 zemalja širom svijeta, a podružnice su strateški smještene u najuticajnijim zemljama u kulinarskoj oblasti: Sjedinjenim Državama, Kini i Španiji. Iz ovih ogranaka održavaju bliske odnose s lokalnim kuvarima kako bi istražili načine za podsticanje dinamičnije kulture hrane.
Njihova misija je da nastave sa istraživanjem znanja o različitim kulturama hrane, kako bi razvili proizvode koji bi pomogli svima da prošire kulinarske horizonte.
Web stranica:www.sempio.com